Ben je zakelijk al van start gegaan met social media, maar wil je de social media activiteiten naar het volgende niveau tillen? Dat kan! Denk hierbij met name aan het creëren van meer bereik, bezoekers en verkopen. Een goede social media strategie helpt je hierbij en faciliteert bij het behalen van jouw online marketing doelstellingen.

Wil je leren hoe je sociale netwerken optimaal inzet om je eigen bedrijf onder de aandacht te brengen? En wat je daar concreet voor moet doen? Dan is deze training echt iets voor jou!

In deze training gaan we dieper in op hoe je Facebook, LinkedIn en Twitter in de praktijk gebruikt. En met welke tools je zo efficiënt mogelijk kan werken om je gestelde social media doelstellingen te behalen.

Om het meeste effect uit de social media te behalen, adviseren wij om beide trainingen te volgen. De training is bedoeld voor iedereen die op zoek is naar een praktische training waarin je leert hoe je effectief en efficiënt omgaat met social media.

NA AFLOOP VAN DE TRAINING

  • Weet je hoe je het contentplan inpast in je volle agenda
  • Gebruik je – met succes – verschillende social media tools
  • Kun je de social traffic uit social media halen (en gebruiken voor je social media strategie)
  • Ken je de belangrijkste regels van de diverse kanalen, (wat wel en niet mag en wat de consequenties daarvan zijn)
  • Kun je Facebook Linkedin en Twitter direct effectief inzetten als marketing tool voor je onderneming

WAT LEER JE?

In de training Social Media in de Praktijk leer je het volgende:

  • Hoe je het contentplan in de praktijk uitvoert
  • Hoe je met meerdere mensen aan het contentplan kunt werken
  • Welke monitoringtools je gebruikt
  • Het opzetten van een compleet en professioneel profiel
  • Wat zijn Facebook apps en wat kun je ermee?
  • Praktijkvoorbeelden met tips en tricks
  • Hoe je doelgericht Facebook advertenties kunt aanmaken