E-mail Nieuwsbief: Zorg dat u gelezen wordt

Ondanks strengere regelgeving rondom spam (ongewenste e-mail), blijft e-mail een zeer krachtig communicatiemiddel. Met e-mail kunt u grote groepen klanten en prospects in één keer informeren. Persoonlijk, relevant en kosteneffectief.

Grijp de aandacht van de lezer met een e-mail nieuwsbrief

Een e-mail nieuwsbrief is een ideale manier om van een prospect een klant te maken en de klantrelatie vervolgens te onderhouden. Maar u bent uiteraard niet de enige die de mailbox van uw klant opzoekt.

Binnen een fractie van een seconde beslist iemand of een e-mail nieuwsbrief wordt geopend of niet. Daarna wordt de nieuwsbrief gemiddeld 51 seconden gescand. In die tijd moet uw boodschap doel treffen. Zowel content als vormgeving luisteren dus erg nauw. Het blijft steeds opnieuw een uitdaging de aandacht van de lezer te grijpen.

Leg het gehele traject in onze ervaren handen

MASJO verzorgt voor veel opdrachtgevers de periodieke e-mail nieuwsbrief. We verzorgen het gehele traject, van design tot rapportage. Omdat we honderden nieuwsbrieven per jaar verzenden, kunnen we u uitstekend adviseren over zaken als lay-out, moment van verzending, wettelijke aspecten, personalisatie etc.

Meer weten?